marți, 30 septembrie 2008

Bere vs. Activia

Sunt reclamele alea enervante la tv cu gemenele alea 2 (cred ca sunt gemene) care vorbesc de Activia si cum elimina balonarile. Eu, cu inteligenta mea medie (sper) inteleg ca elimina balonarile facilitand tranzitul intestinal, adica evacuand gazele prin cavitatea anala. Adica cu ajutorul besinilor. Scuzati-mi provincialitatea, dar mie mi se pare un "faux pas" social sa te besesti in fata lumii si dupa aia sa mai si fii fericita si mandra ca ai scapat de balonari.
Berea, pe de alta parte nu ofera astfel de inconveninete. Este o solutie naturala, fara chimicale sau E-uri, care ofera o refulare a tractului intestinal prin actiunea de ragaiala. Parerea mea e ca mai usor poti ascunde o ragaiala decat o besina. Deci, daca va vine pofta de Activia, luati o bere.

Un comentariu:

Anonim spunea...

chiar sunt gemene