sâmbătă, 14 iulie 2007

Riders on the storm

Insemnarea de azi este dedicata categoriei mele preferate de participanti la traficul rutier. Acesti cavaleri moderni, acesti stalpi ai integritatii, corectitudinii si moralitatii pe sosea, CARUTASII. Nu cred ca exista alti oameni pe care sa ii urasc cu mai multa pasiune. Fara nici un fel de pregatire rutiera, rau echipati si mai rau intentionati, acestia ne bantuie drumurile nationale, judetene si comunale (care de multe ori se aseamana izbitor intre ele) intr-o nesfarsita "goana" de a cara ceva. Oamenii astia traiesc pentru a transporta. Nu conteaza unde, nu conteaza cum, nu conteaza nici ce transporta uneori, atata timp cat au iesit si ei "la susea".
Daca eu as avea ceva putere in tara asta (zi mersi ca n-am , judetul Mehedinti! - stiu ei de ce), as interzice COMPLET carutele. De ce trebuie eu, ca sofer, sa respect tot Codul Rutier si nea Ion din capu' satului poate sa mearga cum il taie capul ? Parca legea era aceeasi pentru toti (Constitutia Romaniei - art. 16, alin.1 - in caz ca era cineva curios). Sa se interzica, deci. Dar ce ne vom face ? Vor sari taranii la rascoala . "Ne vrem drepturile !!!!. Vrem dreptul de a face ce vrea pe drumurile publice. Vrem dreptul de a umbla ranga de beti (ca doar de aia avem pilot automat care ne duce acasa - recte calul). Vrem dreptul de a ne pune in pericol nu doar viata noastra, ci si a celorlalti cand umblam noaptea cu o caruta nesemnalizata plina de lemne furate.". Raspunsul meu , ca presedinte, sau prim minstru , sau "stapan a tot ceea ce vad cu ochii" (nu stiu, ma mai gandesc inca la titulatura mea) ar fi : GURA! Vreti sa mergeti pe strada ? Bine. Puneti 2-3 mana de la mana, luati o Dacie Papuc la second, asigurati-va ca are RCA si ITP valabile, ca soferul are permis valabil si nu este baut si ca masina este intr-o stare tehnica proprie circulatiei. Poate s-ar mai reduce numarul mortilor pe sosele.
Din pacate, eu n-am putere, iar toate astea raman doar niste fantezii frustrate de-ale mele.

Niciun comentariu: